Concert van Sursum Corda

In de afgelopen maanden heeft ook Sursum Corda de draad weer opgepakt met hun activiteiten. Zo is er een uitwisselingsconcert geweest in Alblasserdam, zijn er al twee rommelmarkten geweest en heeft Sursum Corda een concert bij Strevelszicht gegeven. Voor de zomervakantie staat er nog een voorjaarsconcert voor aanstaande vrijdag 24 juni gepland en een pleinconcert op 7 juli. Muziekliefhebbers zijn bij op beide concerten van harte welkom.
Het voorjaarconcert vindt wat later plaats dan de vereniging gewend is, maar wel weer op de bekende locatie: de Gereformeerde kerk aan de Rijksstraatweg 95-97 in Rijsoord. De zaal is open vanaf 19.30 uur en de toegang is ook nog steeds gratis.

Zomerfeest bij De Noord

Op vrijdag 24 juni zal basisschool de Noord in de middag/avond zorgen voor een feestelijk sfeertje aan de Bilderdijklaan in Ridderkerk-Oost. Op het kleuterplein van de school zal een geweldig Zomerfeest worden georganiseerd.
Op het plein zullen verschillende spelletjes voor de kinderen aanwezig zijn en verder een Photobooth, schminken voor de kinderen en natuurlijk het Rad van Fortuin. Tenslotte zijn er natuurlijk kraampjes met heerlijk eten en drinken en zorgen we voor een paar zitjes waar u even kunt zitten om van al het moois te kunnen genieten.
Een deel van de opbrengst gaat naar een goed doel. Afgesproken is dat "De kinderen van de voedselbank van Ridderkerk”, mogen profiteren van de inzet van ouders, leerkrachten en kinderen van de Noord. Het Zomerfeest begint om 16.00 uur en zal om 20.00 uur afgesloten worden. Gehoopt wordt dat veel Ridderkerkers op De Noord een kijkje komen nemen op vrijdag 24 juni.