De deelnemers hadden prachtig wandelweer.
De deelnemers hadden prachtig wandelweer. Foto:

Avond4daagse met veel traktaties

De werkgroep Avond4daagse Ridderkerk van de SER (Stichting Evenementen Ridderkerk) kijkt heel tevreden terug op de 74e editie. Een week met prachtig zomerweer, sportiviteit en Veel toeschouwers langs de routes en grote drukte op de slotavond.
Ruim 1600 deelnemers en naar schatting evenveel begeleiders hebben onder goede weersomstandigheden de wandelroutes door Ridderkerk afgelegd.

Route
De route van maandag verliep grotendeels door Slikkerveer. Bij de start kregen de deelnemers een appel uitgereikt namens AH Dillenburgplein.
Dinsdagavond werd Ridderkerk West en Centrum aangedaan. Na afloop ontvingen alle deelnemers een verfrissend flesje water van Winkelcentrum De Werf Bolnes.
Woensdag deed de stoet wandelaars Ridderkerk Oost aan. De traktatie deze avond bij start en finish was een banaan van Bakker Barendrecht en een heerlijke krentenbol van Bakkerij van der Waal.
Bij de finish ontvingen de deelnemers een gladiool van bloemist Fleur Vision. Een drankje van Van der Giessen en van Herk en AH Ridderhof. De drankjes waren zeer welkom op deze warme avond.