Actiemarkt een succes

Op zaterdag 18 juni vond de jaarlijkse actiemarkt plaats in en rondom de Ichthuskerk op het Vlietplein in Ridderkerk. Velen van bezochten de marktkramen, namen deel aan activiteiten en kochten aangeboden waar. Ook dit jaar kon men er veel buurtbewoners begroeten. Het meest levendig was wel de jeugd, die genoot van de speciaal voor hen opgezette activiteiten waaronder een springkussen. Een prachtige dag waar met veel genoegen op wordt teruggekeken.

Opbrengst
De opbrengst van deze goede doelen actie bedroeg ruim 11.000 euro. Dit geld zal besteedworden aan het programma “Hoop voor kinderen” (o.a. hulp aan onze zustergemeente in de Oekraine). Meer informatie hierover is te vinden op: www.rondzes.nl.
De organisatie dankt iedereen voor zijn/haar komst en bijdragen: “Ook nodigen wij u graag uit voor het bijwonen van onze zondagse diensten die aanvangen om 09.30 en 16.00 uur."