Bibliotheek komt aan huis

Bibliotheek aan Huis is een gratis haal- en brengservice van de Bibliotheek Aanzet. Voor alle leden met een Compleet abonnement die graag lezen, maar fysiek niet (meer) in staat zijn om naar de vestiging te komen. Het kan ook als een tijdelijke mogelijkheid dienen, bijvoorbeeld in de wintermaanden of tijdens een periode van ziekte. Het principe is simpel: als de lezer niet naar de boeken kan komen, dan komen de boeken naar de lezer.

Na aanmelding komt er een vrijwilliger, meestal uit dezelfde wijk, thuis op bezoek om kennis te maken. Samen met deze vrijwilliger worden afspraken gemaakt over welke boeken er gelezen willen worden. Ook kunnen de boeken via de website door de lener zelf uitgezocht en gereserveerd worden.

Niet alleen boeken kunnen geleend worden maar ook tijdschriften en DVD’s of Bluray’s.

Aanmelden voor Bibliotheek aan Huis kan door te bellen met de klantenservice van de bibliotheek Aanzet Ridderkerk: 088-2425079 of mailen naar ridderkerk@debibliotheekaanzet.nl

Nieuw boek van Angelique Haak

Twee dagen lang staan schrijfster Angelique Haak en haar nieuwe thriller 'Het verkeerde meisje' volop in de belangstelling.
Angelique Haak (1978) debuteerde in 2017 met ‘Een nieuw begin', dat gelijk werd genomineerd voor De Schaduwprijs. ‘Nooit meer alleen' uit 2020 won de prijs voor Beste Nederlandstalige Thriller bij Thrillers & more
Op donderdag 23 juni is Angelique Haak te gast in het radioprogramma Panorama Literama. Ze praat daar met presentator John Brosens over haar boeken. Van 20 tot 21 uur te beluisteren op Exxact Barendrecht.
Op vrijdag 24 juni viert Angelique Haak bij The Read Shop op de Middenbaan in Barendrecht dat haar vijfde thriller, ‘Het verkeerde meisje' deze week verschenen is. Aanvang 19 uur. De schrijfster wordt geïnterviewd door Marijke Verhoeven.
‘Het verkeerde meisje' kost 19,95 euro.