"The Revivals' spelen op 1 juli in het centrum

Terug in de tijd met “The Revivals”

RIDDERKERK - Op vrijdag 1 juli spelen “The Revivals” in het centrum van Ridderkerk. Deze groep, gevormd door vier pensionado’s, speelt klassiekers uit de hoogtijdagen van gitaargroepen met tevens zang.

The Revivals zijn Jan Kolman (sologitaar/zang), Ger Ochse (slaggitaar/zang), Gerard Brand (basgitaar/zang) en bandleider Henk Westerdijk (drums). Alle vier speelden ze vanaf de jaren zestig in verschillende bandjes. Op hun repertoire staan nummers van The Shadows, De Maskers, The Spotnicks, The Tielman Brothers, Cliff, Elvis, Chuck Berry, Gene Vincent, The Everly Brothers, etc. Vrijdagavond zullen die oude geluiden vanaf 19.30 tot 20.30 uur op het Sint Jorisplein klinken onder de luifel (pagodetent) van winkelcentrum De Ridderhof. Ook dit optreden vindt plaats in de reeks zomerconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk (SER).