Open dag in de Kijfhoekkerk

ZWIJNDRECHT - Kijfhoek is voornamelijk bekend als een landelijk spoorwegnetwerk. Het is vanaf 2000 het grootst functionerende spoorwegrangeeremplacement in Europa. Kijfhoek is ook buurtschap met een kleine woongemeenschap in de Zwijndrechtse Waard. De Stichting Behoud Kijfhoekkerk organiseert tijdens de zomermaanden Open Dagen. Deze stichting is eigenaar en beheerder van het al bijna zeven eeuwenoude historische kerkje nabij Ridderkerk, Hendrik Ido Ambacht, Heerjansdam en Zwijndrecht. Op de eerste zaterdag van de maand worden er Open dagen georganiseerd met telkens een gevarieerd programma. Op zaterdag 2 juli is er inloop vanaf 12.00 tot 16.00 uur. Medewerking verleent Jeugdzangkoor ‘Eglantine' uit Zwijndrecht. De koorleden zullen in blokjes met hun repertoire de toehoorders op een verrassende manier inspireren. Er is gelegenheid om zelf, gratis koffie, thee, water of frisdrank te nemen, alsmede een flacon met handgel voor hygiëne. Voor uw navigatiesysteem is het nuttig als locatie in te stellen: Kijfhoek 28 Zwijndrecht.
Bezoek ook www.kijfhoekkerk.nl.