Het festijn op het plein werd goed bezocht
Het festijn op het plein werd goed bezocht Foto:

Geslaagd zomerfeest op obs de Noord

Vrijdagmiddag 24 juni was er bij basisschool de Noord in Ridderkerk een zomerfeest georganiseerd. De kinderen konden spelletjes doen, haren werden mooi gemaakt met verschillende kleuren plukjes, er was een springkussen, schmink, allerlei lekkernijen om te eten en te drinken en een rad van Fortuin. Hierbij zijn er verschillende rondes geweest met heel veel mooie prijzen die zijn gesponsord door bedrijven uit Ridderkerk en omstreken. Vanuit het Centrum voor Jeugd en Gezondheid (CJG) was er een diëtiste aanwezig, omdat ook De Noord meedoet met het project “Vet gezond”.

Voedselbank
Het was enorm fijn dat er na al die jaren weer een feest georganiseerd kon worden, waarbij kinderen, ouders, opa's, oma's en anderen mee mochten naar het zomerfeest. Het was erg druk, maar vooral erg gezellig. Een deel van de opbrengst van het zomerfeest gaat naar "de kinderen van de Voedselbank Ridderkerk” en het andere deel gaat naar speel- en ontwikkelingsmateriaal voor de kinderen van de Noord.
Bij deze wil de school de sponsors nogmaals hartelijk bedanken voor alle prijzen: De Bloemenjungle, Bram Ladage, Mee-Ling, bakker van der Linden, bakker Voordijk, bakker van der Waal, Brussels Lof, Blauw baby- en kinderkleding, TUI reisbureau, van Gelder groente en fruit, GoHealth club, van der Giessen & van Herk, schoonheidssalon La Quimera, JetSet hair, paviljoen Struis, Put fashionstore, Ami kappers, hobbyshop Twinkeltje, Bij Nikki aan tafel, Burgerzaken, Boon's markt, Flair, zwembad de Fakkel, Vitamine booster, de Theetuin, Palm partyhouse, Facet en het Wijkideeteam.