Artikelen voor Voedselbank

Op zaterdag 2 juli zamelt de Protestantse gemeente Bolnes in samenwerking met de Herv. Boezemkerk weer producten in voor de Voedselbank Ridderkerk. Voor deze inzameling zijn deze maand met name koffie, thee, houdbare koffiemelk, suiker, beschuit en crackers welkom. Deze artikelen kan men zaterdagmorgen tussen 11.00 en 12.00 uur afgeven in de kerk aan de Pretoriusstraat 56 in Bolnes. Ook andere houdbare producten zijn altijd welkom bij de maandelijkse inzameling voor de Voedselbank.

Voorzitter van Rotaryclub Ridderkerk

Rotary Ridderkerk heeft een nieuwe voorzitter. Uittredend voorzitter Chris Suiker droeg afgelopen maandag het voorzitterschap over aan zijn opvolger Robert van Wijngaarden. Dat gebeurde onder het toeziend oog van de leden en partners tijdens een bijeenkomst in restaurant Ross Lovell in Rijsoord.