Tweedehands met korting

Op de bovenetage van boekhandel De Kandelaar in Ridderkerk wordt alles met korting aangeboden. Van 2 t/m 9 juli krijgt men 50% korting op alle tweedehands boeken, cd’s, dvd’s en puzzels. Een mooie manier om op een leuke manier de vakantieboeken aan te vullen. Het tweedehands aanbod bestaat uit onder meer romans, kinderboeken, gedichtenbundels en bijbelstudieboeken. De opbrengst van de tweedehands artikelen gaat naar een goed doel. Van de opbrengst heeft De Kandelaar recent 1000 euro overgemaakt naar Stichting Vrienden van Domari (Jeruzalem). Op dit moment steunt de winkel Stichting Oasis. Deze stichting brengt hoop in India door middel van hulpverlening en evangelisatie. Voor meer informatie hierover: www.stichtingoasis.nl.
De bovenetage is geopend tijdens de winkeluren van De Kandelaar aan de Sint Jorisstraat 10.

Vier films van Cine '67

TV Ridderkerk zendt deze week voor de 148ste keer een filmblok van film- en videoclub Cine ’67 uit. In dit blok zijn vier korte films opgenomen van leden van de regionale filmclub.
Dit blok bestaat uit: “Feromoon” (een animatiefilm met een fantasie over een bijenvolk), “Zeven” (een vakantiereportage waarin een oud spoorwegtraject in deze regio op de fiets wordt verkend), “Fort en sluw aan de Lek” (luchtopnamen met een drone en grondopnamen van Fort Honswijck, een fort van de Hollandse Waterlinie dat gebouwd werd in de jaren 1842-1848), “Molens Kinderdijk in vogelvluct” (luchtopnamen met een drone van de molens van Kinderdijk).
TV Ridderkerk zendt deze films uit op zaterdag 2 juli om 14.00 en 18.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het digitale Ziggo kanaal 46 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.

Meer over de filmclub is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.