Een deel van de medaillewinnaars van OKK
Een deel van de medaillewinnaars van OKK Foto:

51 medailles voor OKK

Bij de Rayonkampioenschappen in de Ridderhal te Hendrik-Ido-Ambacht kwam OKK Ridderkerk goed voor de dag.  Verspreid over de zaterdag en zondag deden in totaal 43 turnsters van de Ridderkerkse club aan deze titelstrijd mee.
De turnsters die in actie kwamen, trainen bij OKK met de A-, B- of C-selectie of bij de 16+. De turnsters konden bij deze wedstrijd in Ambacht naast een medaille voor de meerkamp, ook per toestel een individuele medaille winnen. Uiteindelijk wisten de turnsters van OKK Ridderkerk in totaal 51 medailles binnen te halen.
Binnen de 16+ wist Sterre een medaille te bemachtigen. Hayleigh en Amelie van de C-selectie zagen beiden hun prestaties beloond met meerdere medailles.
Bij de B-selectie wonnen Elin, Elyza, Gea, Benthe, Danique, Felicia, Steffi, Norah, Naomi, Anthe, Demi en Rosalyn één of meerdere medailles.

Ook de turnsters van de A-selectie vielen in de prijzen. Romée, Nikki, Guusje, Tessa, Jayda, Lisa, Jenaya, Linde-Sophie en Esmée wisten één of meerdere medailles mee naar huis te nemen.
Deze rayonwedstrijd was de laatste wedstrijd van dit seizoen. Een mooie afsluiter voor de Ridderkerkse turnsters. Iedereen genoot er als vanouds van: "Fijn dat deze wedstrijd na drie jaar weer mogelijk was."