Ridderkerkse volleybalvereniging Voio ‘72 viert 50-jarig bestaan

Vrijdag 24 juni was er bij Voio ’72 een jubileumtoernooi omdat de Ridderkerkse volleybalclub aankomend seizoen 50 jaar bestaat. Voor dit toernooi hadden 15 teams zich ingeschreven, de teams bestonden uit leden van de vereniging, vrienden, familie, oud leden en teams van andere verenigingen.
Voor het toernooi van start ging heeft de voorzitter een mooie speech gehouden, waarna het startsein werd gegeven en iedereen fanatiek aan de eerste wedstrijden begon.
Het was een gezellig drukke avond met veel wedstrijden en ook veel plezier en lol. Aan het eind van de avond kreeg iedereen een prijs in de vorm van een hapjesschaal in sportcafé “de Fakkel”. Kortom een zeer geslaagde avond.
Reünie
In dit jubileumjaar organiseert de club op 14 oktober een reünie. Voio '72 is hiervoor op zoek naar oud leden. Iedereen die voorheen bij de club actief was kan zich aanmelden via: reunie@voio72.nl.