Breimiddag in wijkcentrum

Vrijdag 8 juli is er een breimiddag in Wijkcentrum West. Men kan gezellig met elkaar breien van 13.30 tot 15.30 uur.
Momenteel is er een klein clubje dames die komt breien. Het zou leuk zijn als hier wat uitbreiding van mannen en vrouwen bijkomt. Deelname kost € 3 per persoon, inclusief koffie/thee en wat lekkers. Vooral aanmelden is niet nodig. Iedereen kan langskomen om mee te kijken en mee te doen.
Facet biedt iedere vrijdagmiddag een gevarieerd programma in het wijkcentrum aan de Boksdoornsraat 80. Elke vrijdagmiddag heeft een ander thema. De kosten variëren tussen de € 2,50 en € 3,50. Voor informatie over deze en/of andere activiteiten die door Facet georganiseerd worden in Wijkcentrum West kan men contact opnemen met sociaal werker ouderen Jacqueline Revier via 0180 – 432 350 of jacqueline.revier@facetridderkerk.nl..

Ontmoeting bij Reyerheem

In de wetenschap dat niet iedereen met vakantie gaat zal het Ontmoetingsplein van Aafje Reyerheem deze zomervakantie elke dag gewoon open zijn. Belangstellenden kunnen aansluiten bij activiteiten of gewoon binnen lopen voor een kopje koffie en een praatje.
“Vele wijkbewoners zullen gaan genieten van een welverdiende vakantie. Maar er zullen ook wijkbewoners zijn waar deze periode minder makkelijk voor zal zijn, alles om je heen vliegt uit., kinderen, kleinkinderen, buren en dan wordt het opeens wel erg stil om je heen” stelt de organisatie. Iedereen is daarom in de zomervakantie welkom bij Aafje Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk-Drievliet: “Daar kunt u gezellig aansluiten bij activiteiten, of gewoon binnen lopen voor een kopje koffie en een praatje. Loop gerust binnen, breng gerust uw buurman of buurvrouw eens mee. U bent van harte welkom.”

Koffieochtend in Ichthuskerk

Ook in de vakantietijd gaat de koffieochtend in de Ichthuskerk in Drievliet door. Op donderdag 14 juili is iedereen weer welkom in de kerk aan het Vlietplein 1 van 10.00 uur tot 11.30 uur