Romy Bakker: "De kwaliteit is sterk verbeterd"

Pretecho’s worden steeds mooier

RIDDERKERK - Voor een mooie foto van een kindje tijdens de zwangerschap laten steeds meer aanstaande ouders een pretecho maken. Dat kan nu ook bij Pretecho Goud in Ridderkerk.

Romy Bakker en haar man Aayk zijn sinds vorig jaar de trotse ouders van zoontje Mason. “Tijdens de zwangerschap hebben we ook pretecho’s gedaan en vonden wij het een ontzettend mooi moment om kennis te maken met onze baby. Doordat wij zelf zo enthousiast zijn geworden, maar ook door de verhalen om ons heen, zien wij een mooie kans om een eigen pretecho op te richten.” Het is bovendien een mooie uitbreiding op Baby spa Goud, die het paar in Barendrecht heeft.
“Tussen de 25e en 28e week van de zwangerschap is er de meeste kans op mooie foto’s”, vertelt Romy. Vanaf de 14e week is het geslacht van het kindje te zien. Desgewenst geeft Romy dat mee in een enveloppe. “Het bekendmaken van het geslacht is momenteel een hype. Maar het is ook gewoon handig bij het uitzoeken van spullen voor de babykamer.”
Romy: “De meeste mensen laten een pretecho maken omdat ze het heel leuk vinden om het gezicht van de kleine te zien”, merkt Romy. Er zijn ook mensen die de echo willen omdat ze onzeker zijn over het verloop van de zwangerschap. “Maar ik ben geen verloskundige. Dat weten de mensen ook.”
Pretecho’s bestaan ongeveer tien jaar. “De kwaliteit is sindsdien erg verbeterd”, vertelt Romy. “Wij hebben de nieuwste apparatuur die sinds januari op de markt is. Die geeft een nog mooier resultaat.”
Pretecho Goud is gevestigd aan de Lagendijk 130 in Ridderkerk (06 28 22 29 94, info@
pretechogoud.nl.
www.pretechogoud.nl