LEZERS SCHRIJVEN

Boos op Afvalbeheer
Sinds de komst van de ondergrondse containers zijn we er niet op vooruit gegaan, want met enige regelmaat heb ik te maken met storingen of een container die vol is. De ondergrondse container bij het Vlietplein (Action voorheen Lidl) geeft regelmatig storing of is vol, dan is het zaak om contact op te nemen met BAR afvalbeheer waar ze de klacht aanhoren en dan steevast met het antwoord komen we zullen er naar kijken.
Nu ben ik slecht ter been en moet ik met mijn rollator naar de afvalcontainer om mijn vuilniszak weg te gooien en met regelmaat ben ik dan weer genoodzaakt om de vuilniszak weer mee terug te nemen omdat de container weer weigert. De vuilniszak bij een andere container aanbieden is voor mij geen optie omdat ik slecht ter been bent. Als ik dit weer meld bij de BAR dan krijg ik weer te horen dat ze er naar gaan kijken.
Nu heb ik er ook naar gekeken en het lijkt mij heel simpel, er zijn twee glascontainers die bij lange na niet meer zo veel gebruikt worden sinds de Lidl er niet meer zit, dus lijkt het mij een goed idee om een glascontainer te vervangen voor een restafval container.
BAR Afvalbeheer doe je voordeel met mijn voorstel en nog een tip, geef eens feeback aan een klachtenmelding zodat we weten dat we serieus worden genomen en wanneer het probleem opgelost is, zodat ik niet weer voor niets naar de container loopt met de vuilniszak op mijn rollator.

C. Groenewegen

Bingo bij RTV-Ridderkerk

Op dinsdag 26 juli wordt er, ondanks de vakantie, gewoon weer bingo gespeeld in de kantine van RTV-Ridderkerk. Waar veel bingo's in de zomermaanden stil liggen, daar draait de maandelijkse bingo van RTV-Ridderkerk gewoon door. Gerda Veerman en Yvet den Haan laten de bingomolen weer draaien op dinsdagmiddag 26 juli tussen 14.00 en 16.00 uur. Meespelen kan al vanaf € 5.
In verband met een beperkt aantal beschikbare plaatsen dienen belangstellenden zich vooraf aan te melden bij Roelie 't Jong, : 06 - 55 88 59 80 of  roelietjong@gmail.com.