Rijsoord tegen RVVH bij het Ridderkerktoernooi van 2021
Rijsoord tegen RVVH bij het Ridderkerktoernooi van 2021 Foto:

Rijsoord weer bij RVVH

Rijsoord en RVVH treffen elkaar komend seizoen weer in competitieverband. Beide Ridderkerkse clubs zijn ingedeeld in de Eerste Klasse C.
Deze klasse brengt ook ontmoetingen met BVCB, Brielle, CVV Zwervers, DCV, De Zwerver, Heerjansdam, Nieuw Lekkerland, SHO, SVOD ’22, Spartaan ’20 Terneuzense Boys en XerxesDZB.

Slikkerveer
SV Slikkerveer debuteert in het zaterdagvoetbal in de Tweede Klasse F. In deze competitie mag er worden gestreden tegen Alexandria’66, FC Binnenmaas, Heinenoord, Hillegersberg, Neptunus-Schiebroek, Nieuwerkerk, Pelikaan, SVS, Slikkerveer, Sparta (AV), Spirit, Strijen en VVGZ.

Bolnes
SV Bolnes komt uit in de Vierde Klasse D van West 2. In deze klasse spelen ook Celeritas, Floreant, Graaf Willem II, Groeneweg, Haagse Hout, KSD/Marine, Moerkapelle, NOC-Kralingen, Ommoord, SEV, Zestienhoven, FC Zoetersmeer en IJVV de Zwervers

RVVH Vrouwen
De uit de Topklasse gedegradeerde vrouwen van RVVH moeten de weg omhoog weer zien te inden in Hoofdklasse A. In deze competitie hebben zij als tegenstanders Barendrecht, Berkel, Knickerbockers, RCL, Reiger Boys, SC Stiens, SC Klarenbeek, SEV, SSS, Seastum 2, Sparta en Sporting’70.