Prinses Juliana bij de opening van Reyerheem 40 jaar geleden

Veertig jaar Reyerheem

RIDDERKERK - Zorgcentrum Reyerheem in Rdderkerk-Drievliet bestaat dit jaar 40 jaar. Dit wordt onder meer gevierd met een receptie op 28 september, waarbij ook oud-medewerkers welkom zijn. De organisatie is ook op zoek naar foto’s uit de historie van Reyerheem.

Wie foto’s heeft die gemaakt zijn vanaf september 1982 kan contact opnemen via 088 823 1017 of gp_receptierey@aafje.nl. De organisatie graag kopieën maken van foto’s die een beeld geven van vroeger of ze in bruikleen gebruiken voor een samen te stellen tentoonstelling.
Oud-medewerkers kunnen zich voor de receptie op 28 september aanmelden bij de receptie van Reyerheem aan de Torenmolen 1 of via bovengenoemd telefoonnummer / mailadres. Men kan deze avond met oud-collega’s vieren en verhalen van vroeger delen. Tijdig aanmelden is belangrijk, want de ruimte is niet onbeperkt.