Er zijn veel helpers nodig bij Jeugdland Ridderkerk

Oproep voor Jeugdland

RIDDERKERK - Hierbij een kort berichtje en tevens oproep van de werkgroep jeugdland. Gelukkig mogen we weer dit jaar. Door alle corona maatregelen hebben we twee jaar achter elkaar alleen maar een alternatief jeugdland buiten en in afgeslankte vorm kunnen organiseren. Maar dit jaar mogen we weer los. Het grootste gedeelte van de organisatie is alweer rond voor een ouderwets Jeugdland Ridderkerk van 16 augustus tot en met 19 augustus 2022.

In twee jaar gebeurt er een hoop. Zo weten we op voorhand dat een gedeelte van onze vaste medewerkers er niet meer bij zal kunnen zijn. Om toch een veilig en succesvol Jeugdland te kunnen organiseren zijn we daarom nu al op zoek naar vrijwilligers. Als vrijwilliger wordt u gevraagd de kinderen van 5 tot en met 12 jaar te begeleiden bij het knutselen en timmeren of toezicht te houden bij een van de actieve onderdelen zoals bijvoorbeeld een stormbaan of een springkussen.

U kunt zich aanmelden voor een 1, 2, 3 of 4 dagen. De minimum leeftijd voor onze vrijwilligers is 16 jaar. U wordt dagelijks om 9.00 verwacht en om 16.00 sluit Jeugdland. Voor koffie en ander drinken en een eenvoudige lunch wordt gezorgd.

Aanmelden kan via een mail aan karinvaandrager@gmail.com onder vermelding van naam, adres en geb. datum. Voor nadere informatie kunt u bellen met Gerard Sluimers 06-36116520 of Karin Vaandrager 06-81269921. Graag aanmelden voor eind juni zodat wij nog een VOG-verklaring voor al onze medewerkers kunnen aanvragen.

Wij en de kinderen hopen jou als vrijwilliger te mogen begroeten.

Namens de werkgroep Jeugdland,

Karin, Hilly, Anja en Gerard