Andy en Grace (foto Spaay Fotografie)

Andy & Grace in centrum

RIDDERKERK - Vrijdagavond 29 juli staat alweer het volgende SER zomeravondconcert op het programma. Vanaf 19.30 is het duo Andy & Grace te zien en te horen onder de pagodetent in het Winkelhart van Ridderkerk.

Andy & Grace is een allround zangduo met ruime ervaring. Niet alleen in het dagelijks leven, maar ook op het podium vormen zij een compacte eenheid. Samen zingen zij covers in alle stijlen van de 70’s tot het heden. Of het nu gaat om een groot evenement of kleine zaal, bij elk optreden gaan zij tot het uiterste om er een geslaagd feest van te maken, en een onvergetelijke indruk achter te laten.
Voor de mensen die graag willen zitten is er vrijdagavond een beperkt aantal stoelen aanwezig. Het optreden vindt plaats onder de ‘tent’ van winkelcentrum Ridderhof op het Sint Jorisplein.

Programma
Het programma van de zomerconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk voor de maand augustus ziet er als volgt uit:

5 augustus – Countryduo Ted & Helen

12 augustus – Shantykoor de Hoeksche Waard

19 augustus – Time is Tight (coverband)

26 augustus – Shantykoor de IJsselmannen