Vissen voor de jeugd

De werkgroep Viswedstrijden van de Stichting Evenementen Ridderkerk (SER) organiseert op 1 t/m 4 vismiddagen voor jongens en meisjes onder de vijftien jaar. Deelname aan deze wedstrijden kost € 1 per keer. Wie mee wil doen kan zich ter plekke opgeven (meer informatie op pagina 3)

Senior Plus Toernooi RLTC

Op zaterdag 6 augustus organiseert RLTC het Senior Plus Toernooi op het tennispark in Ridderkerk Bolnes. Dit recreatieve toernooi is voor tennissers van 50 jaar en ouder, die voor de gezelligheid tegen spelers van andere verenigingen willen tennissen. Gedurende deze dag spelen deelnemers meerdere dubbelwedstrijden tegen elkaar. Er wordt gespeeld in de categorie 6 t/m 9.
Kosten deelname €10.- per persoon, inclusief koffie of thee bij aankomst koffie of thee en een lunch tussen de middag.
Inschrijven: via mijnknltb.toernooi.nl of bel met Brigitte Keijzer 06 3874 7708, Hans van Oosten 06 5116 9210 of Riet Bolink 06 1803 3753.

‘Klik & Tik’ in Bolnes

Op dinsdag 2 augustus is er “Klik & Tik” in de bibliotheek van Bolnes.
“Klik & Tik” is een gratis cursus voor mensen die willen leren omgaan met de computer en internet. Internetbankieren, inloggen met DigiD, een treinreis plannen of belastingaangifte doen. Voor mensen met weinig kennis van computers en internet kan “Klik & Tik” helpen met het regelen van aken via internet.
“Klik & Tik” is dinsdagmoren van 10.30 tot 12.00 uur in de bibliotheek aan de Noordstraat 255a.
De toegang is gratis. Vooraf aanmelden is niet nodig.