Meedoen aan "Dag van Oost"

Op zaterdag 24 september organiseert het Wijk Idee Team van Ridderkerk, in combinatie met verschillende vrijwilligersorganisaties, "de dag van Oost”. Tussen 10.00 en 16.00 zal er op Plein Oost en op de Genestetstraat activiteiten worden georganiseerd.  Zo is op Plein Oost een rommelmarkt, op De Genestetstraat een braderie en zijn in het wijkgebouw activiteiten voor jong en oud. "De Dag van Oost " heeft als doel om de cohesie binnen de wijk te vergroten en Ridderkerk Oost in het zonnetje te zetten. Het Wijk Idee Team organiseert dit dan niet alleen.Zij doen dit samen met het kernteam van het wijkoverleg, de Wavo en Linda, die verschillende evenementen organiseert op Plein Oost. Samen zorgen zij er al jaren voor dat Ridderkerk Oost op de kaart wordt gehouden. Denk aan de kerstbomen actie, de vele activiteiten in ons wijkgebouw of koningsdag op Plein Oost! Daarnaast krijgen de verschillende vrijwilligersorganisatie / verenigingen van Ridderkerk Oost de kans om zich aan u te tonen. Nu organiseren zij samen, en onder één vlag, een mooi evenement voor de gehele wijk! De voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang en in de komende periode zul de organisatie via Facebook, de krant en radio iedereen de hoogte houden. Er zijn nog verschillende marktkraampje beschikbaar. Belangstellenden kunnen hiervoor mailen naar: witridderkerkoost@gmail.com.