Kerkdiensten bij Reyerheem

Elke eerste zondag van de maand wordt er op het Ontmoetingsplein van Aafje Reyerheem een kerkdienst gehouden.
Op zondag 7 augustus is er om 15.30 een dienst met als voorganger Jan Huisman. Voorafgaand aan de dienst wordt er vanaf 15.00 uur koffie en thee geschonken.
Ook worden er regelmatig op vrijdagmiddag diensten gehouden in het woonzorgcomplex aan de Torenmolen 1. Op 5 en 12 augustus is men er welkom om de dienst/weeksluiting bij te wonen. Vanaf 14.30 staan de kerkvrijwilligers klaar om de bezoekers te ontvangen met een kopje koffie /thee. Om 15.00 uur zal de dienst beginnen. Deze diensten zijn voor bewoners van Reyerheem, maar ook buurt/wijkbewoners zijn van harte welkom.
Wie op de hoogte wil blijven van de activiteiten bij Reyerheem kan wekelijks het weekoverzicht ontvangen. Hiervoor kan men mailen naar: fdwit@aafje.nl