Internationale samenkomst

Op zondag 7 augustus is er een internationale samenkomst in de Boezemkerk te Bolnes. Het thema van deze middag is “Ga met God en Hij zal met je zijn”.
Deze samenkomst is gericht kop anderstaligen. Er wordt gezorgd voor vertalingen in het Engels, Arabisch en Farsi. Spreker is Harmen Schipper. Er wordt gelezen uit Psalm 121.
De samenkomst in de kerk aan de Pretoriusstraat 2 begint om 16.00 uur. Vanaf 15.30 uur staan de kerkdeuren open. Na afloop is er gelegenheid voor ontmoeting er zijn er broodjes, koffie, thee en fris. Voor kinderen tot twaalf jaar is er een apart programma. Voor de allerkleinsten is er een crèche.
Iedereen is bij deze samenkomst van harte welkom. Wie de organisatie van de samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op banknummer NL77RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk.

Koffieochtend in Ichthuskerk

Op donderdag 11 augustus is er een koffieochtend in de Ichthuskerk in Ridderkerk-Drievliet. Ook in vakantietijd kan men van 10.00 tot 11.30 uur in de kerk aan het Vlietplein terecht.