De Barendrechtse band Time is Tight

Coverband in Winkelhart

RIDDERKERK - Vrijdagavond 19 augustus vindt op het Jorisplein onder de pagodetent alweer het 16e SER Zomeravondconcert plaats. Deze week is het de coverband Time is Tight uit Barendrecht die een uur lang het publiek gaat vermaken.

Time is Tight bestaat uit zeven enthousiaste muzikanten die voor hun plezier muziek maken. Zij spelen onder meer bekende nummers uit de jaren 70 en 80 met af en toe een uitstapje naar recenter werk. Meer informatie over deze band op: www.timeistight.nl

Nog vier concerten
Na dit concert staan er nog maar vier optredens op het programma en dan is die mooie zomer alweer voorbij om met Gerard Cox te spreken.
Het restant van het programma ziet er als volgt uit:
26 Augustus – Shantykoor De IJsselmannen – 19.30 uur

2 September – Popformatie Something Else – 19.30 uur

9 September – Countryduo Ted & Helen – 19.00 uur

16 September – Lapreband – 19.00 uur

Over publieke belangstelling heeft de werkgroep Zomeravondconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk eigenlijk de hele zomer nog geen klagen gehad, dus we gaan er maar van uit dat het deze keer ook weer lekker druk gaat worden onder die gezellige tent in het Winkelhart. Wie graag wil zitten tijdens de concerten, moet op tijd komen, want er is maar een beperkt aantal stoelen aanwezig.