Internationale dienst in Bolnes

Op zondag 21 augustus is er een internationale samenkomst in de Boezemkerk te Bolnes. Het thema van deze middag is "Sta op, verlos mij Heer!".
Deze samenkomst is gericht op anderstaligen. Er wordt gezorgd voor vertalingen in het Engels, Arabisch, Farsi en Oekraïens. Spreker is Ad van 't Zelfde. Er wordt gelezen uit Psalm 3, een psalm van David, toen hij vluchtte voor zijn zoon Absalom. De samenkomst in de kerk aan de Pretoriusstraat 2 begint om 16.00 uur. Vanaf 15.30 uur staan de kerkdeuren open. Na afloop is er gelegenheid voor ontmoeting er zijn er broodjes, koffie, thee en fris. Voor kinderen tot twaalf jaar is er een apart programma. Voor de allerkleinsten is er een crèche. ledereen is bij deze samenkomst van harte welkom.

Wie de organisatie van de samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op banknummer NL77RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk. Iedereen is van harte welkom!