Het Anker weer open

Vanaf maandag 22 augustus is kringloopwinkel Het Anker in Bolnes aan de Noordstraat 255a weer vijf dagen per week geopend. De openingstijden van de in WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a gevestigde kringloopwinkel zijn maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 16.00 uur.

Wijkdiners
Het Anker van Bolnes zorgt ook voor wijkdiners. Wekelijks kan men op donderdagavond gezellig met elkaar een voor slechts € 4. Het menu bestaat uit een hoofdgerecht, een nagerecht en ter afsluiting koffie. Vanaf 17.30 is men in het wijkcentrum welkom. Rond 19.30 uur kan men aan tafel.
Opgeven voor het wijkdiner kan tot en met de voorgaande dinsdagavond via: info@ankervanbolnes.nl. Voor meer informatie: www.ankervanbolnes of Facebook en Instagram: ankervanbolnes.

Koffieochtend in Ichthuskerk

Op donderdag 24 augustus is er weer een koffieochtend in de Ichthuskerk op het Vlietplein in Ridderkerk-Drievliet. Deze morgen biedt gelegenheid om gezellig met elkaar te praten rond een kopje koffie met iets lekkers. Van 10.00 tot 11.30 staan de kerkdeuren voor iedereen open.

Aangeboden optreden

Afgelopen zaterdag was er een gezellig optreden van Will de Brouwer op het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet. Aangeboden door een wijkbewoonster.
“Mooi dat wijkbewoners op deze manier hun waardering laten zien. Het fijn vinden dat ze kunnen aansluiten op het Ontmoetingsplein niet alleen bij een optreden, maar ook bij andere activiteiten, of gewoon binnen kunnen lopen voor een kopje koffie of thee” reageert Reyerheem op de geste.
Ondanks de warmte zat de zaal vol met bewoners en wijkbewoners. Om het hoofd koel te houden, werd er constant drinken aangeboden en met een ijsje was het goed te doen. Ook gingen de voetjes van de vloer. Er wordt teruggekeken op een gezellige middag.