Werk van Linda Roffel

Ware verbeelding bij galerie Imspa

RIDDERKERK - Na een lang zomerreces opent galerie ImSpa op 4 september de deuren met de nieuwe expositie “Waarheid achter de verbeelding”, met werk van Linda Roffel en Petra Giorgi.

Beiden hebben al eens bij ImSpa in Ridderkerk geëxposeerd en hebben ook meegedaan aan de internationale Grenze(N)Loze projecten in Nederland en Italië.
De vrouwenfiguren van Linda Roffel, vaak op de rug gezien, hebben een waas van geheimzinnigheid en laten genoeg aan de verbeelding over. Petra Giorgi met haar etsen en “intaglie” maakt prachtige “verbeeldingen” die vragen om verder te kijken en je te verdiepen in het werk. Met recht twee kunstenaars die hun publiek laten zoeken naar de waarheid achter de verbeelding!

Speciale steendruk
Galerie ImSpa heeft ook een primeur: van 1 september tot 30 november is de 4e Grafiektriënnale, waarvoor onder andere Toos van Holstein een speciale steendruk “Citylife” heeft gemaakt. Er zijn slechts 25 afdrukken gemaakt en de steendruk wordt zowel in Middelburg in het atelier van Toos van Holstein alsmede bij Galerie ImSpa gepresenteerd. Slechts op 4 september kan voor een speciale prijs worden ingeschreven.
De expositie is van 4 september t/m 1 oktober. De galerie aan de Scheepmakerstraat 23 (pand De Kreek Transport) is geopend op donderdag t/m zondag van 13:00 tot 17:00 uur.
Zaterdag 3 september is er een preview voor belangstellenden van 13:00 tot 16:00 uur.