Met rolstoelen meedoen aan de vierdaagse voor ouderen

Vierdaagse voor 55+

RIDDERKERK - Voor de vierde keer organiseren Riederborgh, Reyerheem en de SER-werkgroep Avond4daagse een wandelvierdaagse voor 55+. In Ridderkerk. Dit jaar zullen ook het Jasmijnhuis en Anjerhuis meedoen.

De Wandel4daagse 55+ is van 12 september t/m 15 september. Vier dagen wordt er ongeveer vier kilometer gelopen. Onderweg is er een pauze, die beide routes samenbrengt. Dankzij verschillende sponsors is er in de pauzes een hapje en een drankje. Voor iedere deelnemer die minimaal drie dagen meedoet is er een medaille. De laatste dag is de finish op het Koningsplein met muziek van het senioenorkest De Wipmolen.

Startlocaties
Elke dag kan gestart worden vanaf Riederborgh of Reyerheem. Bij de startlocaties wordt om 13.30 uur en vertrokken om 14.00 uur. Alle ouderen kunnen meedoen. Het inschrijfgeld is € 5.
Onderweg is een pauze met koffie. Er wordt door verschillende sponsoren gezorgd dat er bij de pauze een hapje en een drankje is. Voor iedere deelnemer die meer dan drie dagen meedoet is er een medaille. Op de laatste dag is de finale op het Koningsplein en zal het seniorenorkest De Wipmolen voor de wandelaars spelen.

Vrijwilligers
De organisatie zoekt nog vrijwilligers die kunnen helpen met het duwen van rolstoelen. Hiervoor kan men zich melden via: marja.fernandes@aafje.nl. Wie zelf wil meedoen kan zich aanmelden bij Karin de Rooij: 06 1308 5233 of karin.de.rooij@aafje.nl. Mailen kan ook naar Shannon Verneava: shannonv@riederborgh.nl. Graag inschrijven voor 5 september.
Wie niet zelf niet in het bezit van een rolstoel en er wel een nodig heeft om mee te kunnen doen kan er een voor € 20 huren.