Deelnemers van het gezellige ouder-kind toernooi

Volop activiteiten bij tennisvereniging RLTC

RIDDERKERK - Na tweemindere jaren is er weer volop activiteit bij de oudste tennisvereniging van Ridderkerk, RLTC in Bolnes. Zo was er op dinsdag 23 augustus jl. een Ladys Day.

Op deze mooie zomerdag speelde 16 Damesdubbels van verschillende verenigingen uit de buurt in een gemoedelijke sfeer een toernooi op de mooie gravelbanen van de vereniging. Tussen de middag werd er gezamenlijk gebruik gemaakt van de door de barcommissie verzorgde lunch. Na afloop was er een gezellig samen zijn met een hapje en een drankje.

Ouder-kind toernooi
Op zondag 28 augustus jl. werd het Ouder-kind toernooi georganiseerd. Tijdens dit toernooi kan een jeugdlid spelen met een ouder of grootouder en een seniorlid met zijn kind of kleinkind.
Bij de jeugdleden waren Art Roubos met zijn vader de sterkste. Bij de seniorleden ging de winst naar Melissa Lucas. Zij speelde met een invalouder omdat haar vader geblesseerd was.

Clubkampioenschappen
Vanaf 1 september tot 10 september worden de clubkampioenschappen van de vereniging gespeeld. Dit levert altijd spannende en mooie partijen tennis op. Kom gerust langs om te genieten van het spel en de leuke sfeer op het tennispark aan het Dijkje.