Hond terug na ongeval

Zaterdagavond 27 augustus was er nabij Ridderkerk, vlak voor de tunnel onder de Noord, een ongeval op rijksweg 15, waarbij meerdere auto's waren betrokken. De brandweer heeft één slachtoffer uit een auto moeten bevrijden. Twee personen zijn per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. In een van de auto's zat ook een hond, die is na het ongeval was weggelopen. Vanuit het ziekenhuis wist de bazin van de hond een grootscheepse zoekactie via sociale media op te zetten. Dit had tot gevolg dat er in Hendrik Ido Ambacht en Ridderkerk massaal werd gezocht. Zondagmiddag werd het dier teruggevonden. Omdat vermoed werd dat het een gebroken pootje had, is het naar een dierenarts gebracht. De hond maakt het naar omstandigheden goed.