Het gebouw van PG Bolnes heet nu Kerk aan de Maas

Weer samen aan tafel in “Kerk aan de Maas”

RIDDERKERK - Op vrijdag 16 september is er weer een gezellige maaltijd voor kerk en buurt in de zaal van de Protestantse Gemeente Bolnes, “de Kerk aan de Maas”. De kerk organiseert deze maandelijkse maaltijden samen met cateringbedrijf De Groene Pollepel en een groep vrijwilligers.

Veel buurtgenoten hebben de weg naar deze maaltijden al gevonden, maar er is plaats voor meer mensen. De prijs is € 7,50 voor een heerlijk driegangendiner. Met dieetwensen kan rekening worden gehouden en ook vervoer kan geregeld worden. De gasten zijn welkom vanaf 17.30 uur, het diner begint om 18.00 uur. Aanmelden kan tot maandag 12 september bij Wil Wendrich: scriba@pgbolnes.nl of 0180-487050.

Nieuwe naam op de kerk
Het gebouw van de PG Bolnes heet vanaf deze zomer: Kerk aan de Maas. Dit is nu goed zichtbaar op de gevel aan de Wetstraat. De blikvanger bestaat uit: de woorden ‘Kerk aan de Maas’, met het kruis dat daar altijd al te zien was, en daaronder enkele golven. In het donker is het geheel sfeervol verlicht. Samen symboliseert dit wat de kerk wil zijn: “een levendige christelijke geloofsgemeenschap in ons mooie dorp aan de Nieuwe Maas”.
Eind september komt het nieuwe activiteitenprogramma uit. Dat op te vragen bij pastor Ria Keijzer-Meeuwse: 06 5022 8250 of ria.keijzer@casema.nl.