Anneke den Hoedt kreeg van elke vrijwilliger een roos

Na 36 jaar afscheid van De Kandelaar

RIDDERKERK - Op woensdag 31 augustus namen veel vrijwilligers van Christelijke Boek- en Muziekhandel de Kandelaar in Ridderkerk afscheid van een zeer gewaardeerde collega. Na 36 jaar nam Anneke den Hoedt afscheid als vrijwilliger van winkel.

Veel collega’s kwamen persoonlijk afscheid nemen. Er was een groot boeket met rozen besteld en iedere collega kon een roos aan het boeket voor Anneke toevoegen. Aan het einde van de morgen werd er officieel afscheid genomen van Anneke. Het bestuur en de collega’s hebben hun waardering en dank uitgesproken voor al haar tijd en werk. Naast het feit dan Anneke jaren al die tijd elke week een dagdeel in de winkel was heeft ze ook jaren de sieraden voor de winkel besteld, en netjes uitgestald voor de klanten. Ze heeft heel wat zilver gepoetst en wist precies wat de Ridderkerkers graag wilden van zilver en gouden christelijke armbanden, kettingen en oorbellen.

Voor goede doelen
Gelukkig zijn er in deze tijd nog steeds voldoende vrijwilligers die zich een dagdeel in de winkel inzetten voor de verkoop van boeken, cd’s, tijdschriften. Op dit moment zijn er agenda’s en dagboeken voor 2023 volop verkrijgbaar.
Voor meer informatie over de winkel en de goede doelen die met de verkopen worden gesteund kunt u terecht op de site, tevens webshop: www.de-kandelaar.nl.
Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk, tel. 0180-424698. De openingstijden zijn: maandag 13:00 - 17:30 uur, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag 9:30 - 17:30 uur vrijdagavond 18:30 - 21:00 uur, zaterdag 9:30 - 17:00 uur.