Ted and Helen zingen voor het laatst op het Sint Jorisplein
Ted and Helen zingen voor het laatst op het Sint Jorisplein Foto:

Ted en Helen stoppen

Het Ridderkerkse country duo Ted and Helen staat dit jaar 34 jaar op het podium. Zij begonnen in "Country band Common Ground” en besloten na een aantal jaren als duo verder te gaan. Zij hebben zo' n 25 jaar traditionele country muziek gezongen en besloten de laatste jaren dit te mixen met linedance muziek. Als onderdeel van de SER zomerconcerten staat het duo op vrijdag 9 september vanaf 19.00 uur voor het laatst op het St. Jorisplein in Ridderkerk. Met veel plezier hebben zij deelgenomen aan de SER zomerconcerten, maar helaas dit is de laatste. Na 34 jaar stopt het duo ermee. Zij zijn nu bezig aan hun final tour door Nederland. In die 34 jaar hebben zij met veel succes optredens verzorgd voor diversen Country line-dance clubs in binnen - en buitenland.
LET OP: Dit concert begint al om 19.00 uur en voor de liefhebbers zijn er natuurlijk ook weer stoelen beschikbaar.