De Lapréband speelt op 16 september in het centrum van Ridderkerk

Laatste Zomeravondconcert van 2022

RIDDERKERK - Vrijdag 16 september staat alweer het laatste Zomeravondconcert op het programma. De Ridderkerkse Lapréband gaat als uitsmijter deze zeer goed bezochte concertreeks afsluiten.

Lapré is een funk/rock coverband die 25 jaar geleden is ontstaan tijdens een familiefeest. De broers Marcel (bas) en Hans (gitaar) Lapré en de broers (en neven van Marcel en Hans) Ray(drums) en Deef(leadzang) Kuiper zijn de grondleggers en nog steeds actieve leden van de band. Diverse muzikanten zijn de revue gepasseerd, maar de laatste jaren is er een vaste groep ontstaan met Ko van Doorn op toetsen en Angelo Franzen als gitarist. Angelo heeft al eerder deel uitgemaakt van de band en is na een aantal omzwervingen weer terug op het oude nest. Nieuwste aanwinst Mark heeft zich inmiddels ontpopt als waardig stand in voor gitarist Angelo.

Dans en rock
De band is inmiddels door de wol geverfd en heeft op de gekste plaatsen opgetreden. Hoogtepunten zijn toch wel het optreden in poptempel van weleer Nighttown en de trips naar Oostenrijk. De Lapré band staat garant voor een avondje lekker dansen en genieten van ouderwetse dans- en rock nummers tot aan nieuwerwetse hits van Bruno Mars en Dua Lipa. Wil je een gezellige avond voor jong en oud, dan ben je bij Lapré aan het goede adres.
Het concert op het St. Jorisplein begint vrijdagavond om 19.00 uur. Zoals gewoonlijk is  er weer een beperkt aantal stoelen aanwezig.