Adriana Sulce bij de Burgerwissellijst met haar werk

In Burgerwissellijst met “Storm en Aarde”

RIDDERKERK -Op donderdag 8 september jl. was er weer een wisseling van de Burgerwissellijst in Grandcafé Burgerzaken aan het Koningsplein in Ridderkerk. Voor de duur van twee maanden heeft werk van Adriana Sulce een plek in de kast gekregen.

Het werkstuk waarmee zij zich presenteert is een abstracte voorstelling van “Storm en aarde”. De maakster zegt dat ze al op jonge leeftijd een grote fantasie en verbeeldingskracht had: “Toen ik 8 jaar was tekende ik in beslagen ramen vanbinnen en ik keek door de ramen naar buiten als het sneeuwde in het donker. Ik vond dit zo prachtig en wilde dat er nooit een einde aan zou komen. Het leek: “licht in de duisternis, het universum, de schepping”, dit was voor mij een visioen. Door omstandigheden heb mijn droom van vroeger even links laten liggen, maar nu heb ik mijn droom weer teruggehaald.” Adriana werkt in het dagelijks leven als horecamedewerkster in Theater Zuidplein in Rotterdam. Ruim tien jaar geleden pakte ze haar hobby tekenen en schilderen weer op. Ze doet dat vol passie: “Het is niet alleen leuk vinden, het is een levensstijl.”
Grandcafé Burgerzaken is geopend van dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 17.00 uur en op vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 22.00 uur.
De Burgerwissellijst is een initiatief van de Kunstroute Ridderkerk. In deze expositiekast kunnen beginnende kunstenaars en talentvolle hobbyisten zich met hun werk presenteren.