Kopers van de appartementen van Waterrijk mochten de bouwplaats op
Kopers van de appartementen van Waterrijk mochten de bouwplaats op Foto:

Binnen kijken bij nieuwe appartementen Waterrijk

Kopers van appartementen van het project Waterrijk in Ridderkerk mochten vorige week de bouwplaats in het Zand op. Wethouder Van der Duijn Schouten verrichtte een symbolische handeling, waardoor de toekomstige bewoners toegang kregen tot het in aanbouw zijnde complex aan de Kapteynstraat.
Het gaf de kopers de kans om voor het eerst hun in aanbouw zijnde nieuwe woning te bezoeken en kennis te maken met hun nieuwe buren. Een start bouwfeestje kon eerder niet doorgaan vanwege de pandemie, maar dat werd nu op feestelijke wijze goedgemaakt.
Groen en veel water
Richard Revier, ontwikkelingsmanager bij Herkon: "Waterrijk wordt een heel bijzondere woonwijk op een mooie plek in Ridderkerk. Het wordt hier ongetwijfeld heerlijk wonen, met groen en rondom veel water in een duurzaam gebouw."
Het appartementencomplex Waterrijk van projectontwikkelaar Herkon bestaat uit 58 appartementen.
De bouw is in handen van Bouwonderneming Stout. Wanneer alles volgens planning verloopt zullen de bewoners in het voorjaar van 2023 hun nieuwe appartement kunnen betrekken.