IJsselmannen in Het Plein

De IJsselmannen komen weer naar Ridderkerk. Het koor zal op vrijdag 28 januari een avond verzorgen in theater Het Plein.
Kaarten zijn vanaf heden te koop. De entreebewijzen kosten € 7 per stuk. Wie dit zangfeest niet wil missen moet er weer snel bij zijn. In Ridderkerk kunnen kaarten afgehaald worden bij Peter van den Berg: 06 2433 50 84. Ook kan men voor kaarten contact opnemen met Cees Minderhoud in Ouderkerk aan den IJssel: 06 5135 5115.

Kleuren voor Sinterklaas

Op zaterdag 19 november zal Sinterklaas rond 10.30 uur aankomen bij de Werfkade in Bolnes om daarna verschillende winkelcentra in Ridderkerk te bezoeken.
De Sint heeft aan het Wijkideeteam Centrum gevraagd een kleurwedstrijd uit schrijven voor kinderen van 1 t/m 12 jaar. Sint zou het heel leuk vinden als veel kinderen hieraan meedoen, zodat hij ook zijn paleis weer vol kan hangen met de mooie kleurplaten.
De kleurplaten zijn vanaf dinsdag 8 november op te halen bij boekhandel Sanders in Bolnes. Hier kan men het kleurwerk ook weer inleveren. De kleurplaten kan men terugbrengen tot donderdag 17 november. Sinterklaas zal de kleurpiet vooruit sturen om de kleurplaten op te halen, zodat ze deze op hun gemak kunnen bekijken . Sint heeft aangegeven dat de mooiste kleurplaten worden beloond met een cadeautje. De inzendingen moeten voorzijn zijn van naam, adres en telefoonnummer en of er gekleurd is door een jongen of meisje. Sinterklaas zal de kinderen persoonlijk bellen als ze in de prijzen zijn gevallen. Natuurlijk hoopt hij veel kinderen te zien bij zijn intocht op 19 november.