Ralph de Jong speelt live bij 2500e Bluezy

In de 2500ste aflevering van het radioprogramma Bluezy op donderdag 17 november zijn Ralph de Jongh & Friends in de studio van Radio Ridderkerk. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt zijn muzikale gasten in een rechtstreekse uitzending. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.
Ralph de Jongh was al meerdere malen te gast in Bluezy. Na één van die optredens in 2019 is de live cd ‘Bluezy’ uitgebracht, opgenomen in de studio van Radio Ridderkerk. Niet alleen om te horen maar ook om te zien is Ralph een unieke muzikant die helemaal op gaat in zijn muziek.
De jubileumuitzending van “Bluezy” start na het nieuws van 20.00 uur. Publiek is welkom bij het optreden in de studio. Vanaf 19.30 uur staan hiervoor de deuren open aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1. De toegang is gratis. Thuis kan men het allemaal meemaken met een live uitzending op het You Tube-kanaal van RTV Ridderkerk: www.youtube.com/tvridderkerk. Afstemmen op de radio kan op 105.7 FM of via: www.rtvridderkerk.nl.

Leesclub met lage drempel

Op donderdagavond 17 november is in de bibliotheek van Ridderkerk een kennismaking met de “No Pressure Bookclub”. Dit staat voor een leesclub waarbij men niet verplicht is om een boek uit te lezen. Samen kan men praten over onderwerpen, al of niet aan de hand van een boek. Uitgenodigd voor deze avond is ook geluksexpert Merijn Ruis. Men kan ook speeddaten met andere leesclubs. Het programma is van 19.00 tot 22.00 uur in de bibliotheek aan het Koningsplein. Op donderdag 24 november is hetzelfde programma in de Stadsbibliotheek Dordrecht. Voor meer informatie: www.debibliotheekaanzet.nl/no-pressure-bookclub.