Bijeenkomst veilig bankieren

Facet Ridderkerk presenteert op maandag 19 december een bijeenkomst over veilig en zelfstandig bankieren. Deze interactieve ochtend vindt van 10.00 tot 12.00 uur plaats in WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a.
Financieel misbruik, bancaire volmachten en levenstestament. Het zijn een paar van de onderwerpen die aan bod zullen komen in deze voorlichting. Bij het ouder worden is het verstandig om hier aan te denken en het te regelen voordat het te laat is. De bijeenkomst is in samenwerking met de Rabobank. Vanuit de Rabobank zijn de mobiele bankservice adviseurs Esther van Efferen en Angelina de Koning aanwezig. Zij informeren u over de reeds genoemde onderwerpen maar ook over verschillende vormen van fraude en andere praktische bankzaken. Iedereen is deze ochtend welkom, ongeacht bij welke bank men bankiert. Deelname is gratis. Inschrijven kan via: info@facetridderkerk.nl of telefonisch via 0180-432350.