Ontmoet een vluchteling op een avond met zang, muziek en show

VluchtelingenWerk Nederland in Ridderkerk organiseert op woensdag 23 november een inloopavond waarbij de ontmoeting met een vluchteling centraal staat.
Tijdens de avond met het thema ‘Bekend maakt Bemind' hoort men van een vluchteling persoonlijk waarom hij gevlucht is en hoe het is om in Nederland een nieuw bestaan op te bouwen. Ook vertelt een vrijwilliger van VluchtelingenWerk Nederland over het werk bij VluchtelingenWerk. Wethouder Fleur Stip zal de avond inleiden. Het programma wordt omlijst door muziek en een one woman show. Het programma begin om 19,30 uur. Vanaf 19.00 uur is de inlloop bij Het Plein aan het Koningsplein 2 in Ridderkerk. Deze avond komt voort uit een samenwerkingsverband tussen ‘t Gilde, Facet, Bibliotheek Aanzet en Muziekschool Ridderkerk. En wordt mede mogelijk gemaakt door Fonds Fonobori en subsidie 'Cultuur voor iedereen' van de gemeente Ridderkerk.