Wintermarkt Harpe Davids

Op zaterdag 26 november organiseert muziekvereniging Harpe Davids een wintermarkt. Aangeboden in het clubgebouw worden veel handgemaakte spulletjes zoals sieraden, kunst en kerstversiering! Men kan er ook genieten van warme chocolademelk, vers gebak, soep en warme wafels. Kinderen kunnen knutselen. De markt is van 10.00 tot 16.00 uur aan de Kerkweg 80 in Ridderkerk. De opbrengst komt ten goede aan de muziekvereniging. Er zijn nog kramen te huur voor wie zelfgemaakte creaties wil verkopen. Hiervoor kan men contact opnemen via: 06 2038 6291 of patriciathomissen@gmail.com.

Viering van 100 jaar SGP in Ridderkerk

Op 2 december 2022 is het 100 jaar geleden dat in Ridderkerk een kiesvereniging van de SGP werd opgericht. Dit heuglijke feit wordt herdacht in een jubileumbijeenkomst op vrijdagavond 2 december in de Singelkerk. Tijdens deze avond hoopt de partijvoorzitter van de SGP drs. D. van Meeuwen te spreken, zal dr. A.A. Teeuw een meditatie houden en verzorgt ds. G.W.S. Mulder de sluiting. Arjan Gorseman zal op het orgel een muzikale bijdrage verzorgen.

Op deze avond wordt een jubileummagazine worden gepresenteerd. Het jubileummagazine bevat interviews, bijdragen van partijleden en niet-partijleden en een beschrijving van de geschiedenis. De bijeenkomst begint om 19.30 uur. Aansluitend is er de gelegenheid om elkaar te ontmoeten met een hapje/drankje in de Oudheidkamer.