Sing Inn en projectkoor in Bolnes

Op woensdag 30 november is er een Sing Inn in de “Kerk aan de Maas” in Bolnes. Iedereen die van zingen houdt is deze middag welkom in het kerkgebouw aan de Pretoriusstraat 56.
Het programma begint om 13.30 met een kort ronde koffie en thee, direct gevolgd met het zingen van zo’n twintig bekende liederen. De Barendrechtse organist/pianist Jan van der Meer zorgt voor pianobegeleiding. Rond 15.30 uur is dit zangfeestje afgelopen. Voor wie wil is er een korte nazit met een drankje. Deelname is gratis. Wel staat er voor wie het missen kan een spaarpot voor vrijwillige giften. Vooraf aanmelden mag, maar deze middag gewoon binnenlopen mag ook.

Koor voor kerstherberg
Op zaterdag 24 december in de Kerk aan de Maas in de aanloop naar de vroege kerstnachtdienst (om 20.30 uur) een kerstherberg met een gevarieerd programma. Medewerking hieraan verleent een projectkoor dat zal repeteren op de dinsdagen 13 en 20 december van 19.30 tot 21.30 uur. Voor deelname is geen zang- of koorervaring vereist. Zowel de Sing Inn als het projectkoor staan onder leiding van Wim Keijzer.
Voor meer informatie en aanmelding kan men terecht bij bij Wim en Ria Keijzer: 06 5022 8250 of ria.keijzer@casema.nl.