Verkeerde achternaam

In het bijschrift onder de foto bij het bericht over het 40-jarig jubileum van Juf Elly van Driel in De Combinatie van vorige week stond Elly Wingelaar. Daar had natuurlijk Van Driel moeten staan.

Kerstdiner voor de buurt

Op woensdag 21 december is er een kerstdiner voor buurt/wijkbewoners op het Ontmoetingsplein van Aafje Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet.
Er kan sfeervol genoten worden van een vier gangendiner. Deelname aan dit diner kost € 30 per persoon, inclusief twee consumpties en een afsluitend kopje koffie of thee. Aanmelden kan bij de receptie van Reyerheem aan de Torenmolen 1, waar ook direct kan worden betaald.

Winterfeest op 18 februari

Op zaterdag 18 februari is er in Rijsoord weer een regionaal ‘Winterfeest’ voor mensen met een verstandelijke beperking uit de regio. Door corona kon dit feest de afgelopen jaren geen doorgang vinden. Nu hebben de organisatoren met veel enthousiasme de voorbereidingen weer opgepakt.
 De organisatie vanuit vv Rijsoord heeft het programma opgesteld in samenwerking met Stichting Help Eens Een Handje, de financiële stimulator achter dit feest. Ook het fonds Fonobori draagt bij. Ook administratiekantoor Sierat heeft toegezegd een bedrag te sponsoren. Van traktaties zijn de feestgangers straks verzekerd dankzij de Pannekoe, Tuk-Tuk IJs en De Koning Vleesproducten. Djen Design heeft voor het feest een promotieposter gemaakt die is gedrukt bij drukkerij Sanders. De organisatie hoopt de doelgroep te bereiken in Ridderkerk, Barendrecht, Hendrik-Ido-Ambacht en Zwijndrecht.