Met Chakra's naar het hart

"In deze tijd gaat het om verbinding maken vanuit je hart. Kan jij je hart laten spreken?” is de uitdaging van de workshop "The Voice of your heart”, die op vrijdag 16 december wordt gepresenteerd in de zaal aan de Platanenstraat 6 in Ridderkerk. Op deze avond reizen de deelnemers met hun hart door alle chakra's heen. Klanken, oefeningen en dansen in alle kleuren van de zeven chakra's maken het tot een dans- en meditatiefestijn. Begeleider Pieter van Dongen en de muziek en lichten van Jos Roderkerken zorgen ervoor dat iedereen in staat is om het juiste gevoel en juiste ervaring op te doen. De workshop is van 19.00 tot 22.10 uur. Deelname kost € 30, inclusief koffie/thee met iets lekkers. Aanmelden: p.a.van.dongen@live.nl of 0180-417135.