Reggae van Nine Miles

Komend weekend klinkt voor er reggaemuziek van de formatie Nine Miles op TV Ridderkerk en op bij Radio Ridderkerk. In het kader van een nieuwe Spotlight aflevering op TV Ridderkerk spreekt presentator Arjan 't Jong met schrijver Martijn Huisman en Hans van der Meulen, oprichter van de reggaeband Nine Miles.
Martijn Huisman heeft inmiddels al weer twee boeken geschreven over zijn favoriete muziek. Vorig jaar verscheen het kolossale epos ‘The Reggaa Nation', waarin hij de wereld van de reggaemuziek in alle uithoeken van de wereld bezoekt. Naast het interview met de schrijver en muzikanten wordt er ook opgetreden.
De band Nine Miles is een heerlijk swingende reggaeband, die bij dit bezoek aan Ridderkerk bestaat uit acht muzikanten. RTV-Ridderkerk zendt de Spotlight met Nine Miles uit op vrijdag 2 december t/m zondag 4 december uit om15.00, 19.00 en 21.00 uur. Meer