Maksym werd bij zijn training verrast
Maksym werd bij zijn training verrast Foto:

Gymnastiekvereniging OKK verwelkomt 500e lid

Afgelopen week kon de Ridderkerkse gymnastiekvereniging OKK het 500e lid inschrijven. Maksym meldde zich aan voor het jongensturnen en werd afgelopen vrijdagavond in de Werf, waar hij les krijgt van trainer Jip en assistent Thor, verrast met een cadeaubon.
Hij kreeg die hij uit handen van Cindy van der Staaij, die al jaren de ledenadministratie van OKK verzorgt. Zij kan melden dat het ledentalv van de club weer in stijgende lijn is. Voor de coronajaren schommelde het aantal leden van OKK lang tussen de 400 en 500 leden. Corona zorgde voor een korte dip, maar nu het weer onder controle lijkt en de meeste maatregelen afgeschaft zijn, is het ledental weer groeiende. Het bestuur van OKK is trots op het bereiken van deze mijlpaal, die aangeeft dat de 127-jarige vereniging nog altijd vol energie zit, dankzij de inzet van de vele mensen die zich inzetten als leiding, vrijwilliger, sponsor of bestuurslid.

Gymlessen in wijken
OKK verzorgt  niet alleen gymnastieklessen in gymzaal de Werf in Slikkerveer. Er zijn ook trainingen voor jeugdleden in de gymzaal aan de Linnenstraat in Rijsoord en in de gymzaal aan het Scheldeplein in Bolnes. Voor de allerkleinsten zijn er lessen voor het Nijntje Beweegdiploma. Voor het complete overzicht: www.okkridderkerk.nl