Kerstboom voor straat

Al jaren sponsort het Wijk Idee Team van Ridderkerk Oost de grote kerstboom op Plein Oost. Naast de kerstboom het winkelplein worden dit jaar ook kerstbomen voor op straat verdeeld. Bewoners van Ridderkerk Oost kunnen onder de voorwaarde dat de boom leuk wordt aangekleed en in de straat komt te staan, een kerstboom krijgen.
In samenspraak met De Bloemjungle stelt het Wijk Idee Team Oost kerstbomen ter beschikking, zodat bewoners hun straat kunnen opfleuren. Aanvragers krijgen de kerstboom kaal mee en moeten deze dan zelf of met de buurt versieren. Om de hele straat mee te laten genieten, moeten de kerstbomen op een mooie plek komen te staan. "Heel de straat moet kunnen meegenieten” zeggen de leden van het wijkideeteam. De resultaten zullen te zien zijn op social media met hashtag #kerstboomactieWijkIdeeteamOost.
Wie ook zo'n straatkerstboom wil kan een mailtje sturen naar: witridderkerkoost@gmail.com. Naast naam en adres moet men in de mail laten weten waar de boom komt te staan. Op vertoon van de bevestigingsmail kan men de boom gratis ophalen bij De Bloemenjungle en de boom ophalen. Het eindresultaat kan men met een leuke foto laten zien met # #kerstboomactieWijkIdeeteamOost.