Alzheimercafé over mantelzorg

Op maandag 12 december is het Alzheimer Café Ridderkerk in Wijkcentrum. Het onderwerp van deze avond is “Dementie en mantelzorg”. Angelique Bloemberg komt hierover spreken.
Iedereen die hierover mee wil praten is van harte welkom. Het Alzheimer Café is een ontmoetingsplaats voor mensen met dementie, hun familieleden, vrienden en andere belangstellenden. Onderling kan men ervaringen uitwisselen en er zijn gratis boeken over dementie te leen. Ook is er een informatiestand met brochures van Alzheimer Nederland. De avond in het wijkcentrum aan de Boksdoornstraat 80 begint om 19.30 en duurt tot ongeveer 21.15 uur.

Het Alzheimer Café vindt iedere 2e maandag van de maand plaats. De toegang is gratis. Vooraf aanmelden hoeft niet.
Deze activiteit wordt georganiseerd door de werkgroep Alzheimer Café Ridderkerk bestaande uit Karaat Mantelzorg, Salem, Riederborgh, Internos en Aafje en Alzheimer Nederland.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Angelique Bloemberg, mantelzorgconsulent Karaat Mantelzorg via 0180 - 763 717 of via info@karaatmantelzorg.nl.