Een boeket voor het echtpaar Van den Berg
Een boeket voor het echtpaar Van den Berg Foto:

Felicitaties voor diamanten echtpaar

Burgemeester Attema was vorige week op felicitatiebezoek bij het echtpaar Van den Berg-Wissing. Hun jawoorden klonken op 26 november 1962 in hun geboortestad Den Haag.  Mevrouw Van den Berg deed een kappersopleiding, maar koos na het knippen voor werk in een ziekenhuis. Het werk van de heer Van den Berg bij de douane in Rotterdam bracht het paar in 1966 naar Overschie. Ze mochten daar een zogenoemde voorkeurswoning betrokken. Ze verhuisden in 1969 naar de Patrijs in Ridderkerk-Drievliet. Sinds 2012 wonen ze in een appartement aan het Boksdoornpark in Ridderkerk-West: "Tot volle tevredenheid, want het is heerlijk wonen in Riddekerk."
De heer Van den Berg is 35 jaar bij de douane werkzaam geweest. Hij zat in de opsporing bij de recherche en was later adviseur van personeelszaken. De viering van de diamanten bruiloft werd een verrassingsdag. Het paar werd opgehaald en mocht bij “De Rode Loper” in Ermelo elkaar opnieuw trouw beloven voor een huwelijksambtenaar. Dit was eerder de trouwlocatie van hun dochter.