Bingo voor jong en oud met oliebollen
Bingo voor jong en oud met oliebollen Foto:

Oudejaarsbingo jong en oud bij Reyerheem

Donderdag 29 december was er een gezamenlijke activiteit op het Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem in Ridderkerk-Drievliet.
Tijdens de Winter Events van Facet Ridderkerk konden kinderen van 6 tot 12 jaar zich aanmelden om met de bewoners van Reyerheem bingo te spelen.
Dertig kinderen zijn deze middag bij de ouderen aangesloten. Het werd zo een gezellige middag met jonge hulp de ouderen en de ouderen die konden helpen als dit voor kinderen nodig was. Het werd zo een feestje voor jong en oud.
Bij de koffie / limonade was er een overheerlijke oliebol, aangeboden door Facet. De prijzen werden gesponsord door Teamwijkidee3vliet/tZand. Voor de verrassingsronde had Aafje voor de prijzen gezorgd.
Na afloop was er voor alle kinderen een vuurwerkbril met aansteeklont om zo veilig het jaar uit te gaan.
Bij Aafje Reyerheem rekent men ook dit jaar weer weer op een goede samenwerking met de combinatiefunctionaris van Facet: "We hopen ook in 2023 weer met elkaar mooie projecten te kunnen organiseren.”