Vink langer bij RVVH

RVVH heeft het contract met hoofdtrainer Kevin Vink verlengd. Vink is inmiddels tweeënhalf seizoen trainer van het eerste elftal. De huidige samenwerking worden door de technische commissie en de coach als zeer prettig en constructief ervaren. Dit heeft geresulteerd in het verlengen van de overeenkomst met Kevin als hoofdtrainer. Vink zal dus komend seizoen 2023/2024 zijn vierde seizoen ingaan als hoofdtrainer van RVVH 1.

Padeltoernooien voor koppels

Padelclub Ridderkerk wil in 2023 doorgaan met het aanbieden van clubtoernooien voor alle niveaus. Na de deceptie van het wegens ijzel afgelaste eindejaarstoernooi zijn de eerste twee toernooien voor dit jaar gepland. Op  de zaterdagen 14 januari en 11 februari zullen er wedstrijden voor koppels zijn op de banen in het Reijerpark. Beide toernooidagen beginnen om 10.00 uur. Ook niet-leden kunnen inschrijven en zo kennismaken met de club. Deelname kost € 12,50 per persoon. Inschrijven als koppel kan per mail naar:  martijn@padelclub-ridderkerk.nl. Graag daarbij aangeven voor welke dag men inschrijft en in welke klasse men wil uitkomen.

Oliebollengeld voor KCR

Korfbalvereniging KC heeft goede zaken gedaan met haar oliebollenverkoop. De eindejaarsactie heeft de club een winst opgeleverd van € 1369,-. Hiervoor zijn 2270 oliebollen met krenten, 520 oliebollen zonder krenten en 852 appelbeignets verkocht. Vrijwilligers waren al om 07.00 uur op het sportpark om de bestellingen te verwerken. De ‘commissie Oliebol’ hoopt de actie eind dit jaar te herhalen.

Zeven tegen zeven bij Bolnes

SV Bolnes begint 2023 op zaterdag 7 januari met een nieuwjaarstoernooi met mixed 7x7 teams. Dit clubtoernooi komt in de plaats van de oliebollenwedstrijd die voorheen oud en jong tegenover elkaar in het veld bracht. De mixed teams worden gevormd door spelers vanaf 18 jaar, teams O23, selectie 1 en 2, veteranen, spelers van Bolnes zondag 2 en 3, oud-voetballers en “Cardio United”.
Na het toernooi is er een nieuwjaarsreceptie in de kantine. Er wordt gevoetbald vanaf 12.00 uur. De receptie begint om 16.00 uur.